Friday, October 9, 2020

Achilova Peťa

- Aký šalát jedávajú CP-čkári?
- Cezpolníček.

Láska je slepák.

- Čo dostane James Bond, keď ide chlastať s východniarmi?
- Povolenie zapíjať.

Tiež máte tendenciu prikrývať si ústa, keď kašlete s rúškom na tvári?

Kúriace prsia

Majú mŕtve pixely vlastný cintorín? 
Idú mŕtve pixely do neba? 
Existuje kremíkové peklo? 
Toľko otázok…

In medias stres
#pondzelí

Chcel som si urobiť voľno, ale urobilo sa mi nevoľno.

Najviac nutrientov majú nutrie.

Keby mi nezabehla slina, mohol som zabehnúť maratón.

Kto hladká, nájde

- Človek, ktorý opakovane recykluje veci:
- Recydivista.

Nepotizmus tu bol dávno pred výrobcami antiperspirantov.
#nepotím

Keby Achiles chodil s Peťou, bola by to jeho Achilova Peťa.

James Bond má iniciály JB. 
Keby bol Slovák, tak ČTJB.

Ráno bývam nevrlý, ale hneď, ako si zas večer ľahnem do postele, tak ma to prejde.

Takto nejak si predstavujem, že by krajinu spravoval Andrej Danko.
#patovič

Krátke copy - niečo iné pre kaderníka a niečo úplne iné pre copywritera.

Konferencia biskupských chlebíčkov

- Ako sa lúči hot-dog, ktorý je extrémne dlho po záruke?
- Pá, rok v rožku.

Postavil sa pred ňu v rúšku Adamovom

Požadujem tričká pre novopečených otcov iDad.

Kotle-BA. Čo čakať od človeka, ktorého priezvisko znie ako ŠPZ-ka bratislavskej firmy na výrobu kotlov.

Can't we just fake-up instead of wake-up?

Jazykovedný ústa

Nie je náhoda, že Babylon začína slovom baby.


No comments:

Post a Comment