Friday, September 4, 2020

Sýty hladnému neverný


Môže kyklop škúliť?

Navrhujem premenovať z pondel-OK na pondel-KO.

Akčný hrdina mal neuveriteľne rýchle refluxy

Trpíte-li nespavostí, pořiďte si děti.

Peter Jilemnický - Pole neosrané
#pardon_my_french

- Najobľúbenejšie mesto fanúšikov aztéckej tanečnej hudby?
- Technotitlan.

- Teplý vodotrysk? 
- Gej-zír.

Jazykovou bariérou povodeň nezastavíš.
(Ani extrémistov.)

Myslel som si, že ranné vstávanie nie je pre mňa. Ale v skutočnosti vstávanie ako také nie je pre mňa.

Snehulienka sedembodková

"Bravčové" po nebratislavsky je "brav, čo vie".

Nočná mora sa strhávala z Chucka Norrisa.

Pink is not dead

Soberano - jediný alkohol, ktorý má v názve triezvosť

Chalúpka na sračej nôžke

Dnes som mal super sen. Snívalo sa mi, že som išiel spať.

Primárka gynekológie poradila trojičky

Tiež máte pocit, že výrazu „Užovka hladká“ chýba ešte že koho?

It's never too latte for a caffe.

- Ako sa zdravia majitelia čajovní?
- Ako sa maté?

Sýty hladnému neverný

- Aký živočíšny druh sú klokany, ktoré ti natrhajú papier na pásiky, keď im ho vložíš do vaku?
- Skartovačkovce.

Keby polka Bratislavy nerobila školských taxikárov, tak by druhá polka Bratislavy nemusela s nimi trčať hodinu v zápche.


No comments:

Post a Comment