Monday, August 27, 2018

Neverte kefíru

Stará láska neryšavie.

- Najobľúbenejšie psie mesto.
- Búdapešť.

Ráno som sa pozrel do zrkadla a s hrôzou som zistil, že mám stále zimné pneumatiky.

Bolívia + Ibáč = Nebolí-via
#bolí_viac

Keby netopiere boli konzistentné, tak by aj lietali dolu hlavou.
Dnes sa už nedá na nič spoľahnúť.

- Ako sa volá to, kde sídlia umelecky nadané včely?
- úľuv

Dnes som mal super sen.
Snívalo sa mi, že som išiel spať.

Výrobca minerálnych vôd Toma premeškal jedinečnú príležitosť nazvať nejakú príchuť minerálky Jerry.
Len si to predstavte, ako by sa to vynímalo. Toma Jerry :)

- Prečo nemôžeš veriť kefíru, keď ti rozpráva historky?
- Lebo preháňa.

Nikdy nešoférujte, ak ste pili.
Nikdy nešoférujte, ak ste piliny.

Aj keby peniaze rástli na stromoch, aj tak by sa našli takí, ktorí by boli leniví na ten strom vyliezť.

- Ako sa hovorí tomu, keď muzikanta pustia z basy a hneď znova zabásnu?
- Spätná väzba.

- Najmuzikálnejší pes?
- Jazzvečík.
(A potom ešte jazzvečík s jazzvou.)

Krava sa dožula tridsiatky.

Ajťácka:
Apage SATA NAS


No comments:

Post a Comment