Monday, May 15, 2017

Mám psa a nebojím sa ho požiť!


Rodiť niekoho do vody tam, kde je najhlbšia.
#manažérske_techniky

Kebabysitter
#vysnívané_zamestnanie
#kotlety

Po celoročnej jarnej únave mám na ňu konečne aj oficiálny dôvod.

Fantastické zvery - nevlastný brak Harryho Pottera

Skvelý názov pre mimovládku, ktorá ničí vládnu moc: Nič moc.

Možno ste si nevšimli, ale trpezlivosť začína slovom "trp".

Michael Fassbender bude účinkovať v novom akčnom thrilleri Harabin's Greed.

Náhodná diaľničná spoločnosť

Máj, lásky Nový čas

Ad hoc chili peppers

Nápis na ázijskom bistre:
Mám psa a nebojím sa ho požiť!

Priemerný človek si vraj povzdychne 200x za deň.
Opäť sa potvrdilo, že mám nadpriemerné schopnosti.

Vtáky pri lietaní využívajú vzdušné prdy.

Bacilonosič - samostatne zárodkovo činná osoba

Nemanželský pomer matematicky - dvaja ku jednej

Tak by ma zaujímalo načo ninja korytnačky nosia pásku cez oči? Aby ich nikto nespoznal?

Možno ste nevedeli, ale na južnej pologuli nosia nadprsenky.

NAKAliňáka nedáme dopustiť


No comments:

Post a Comment