Monday, December 5, 2016

Zaneprázdniny


Vďakyv-zdanie klame

Robert je −273,15 °C.
Absolútna nula.

Prázdniny, cez ktoré si nestihnete ani trochu oddýchnuť:
Zaneprázdniny.

Nesmierne drzá čivava: Bezočivava

Ľahká deva pracovala na polovičný podväzok.

Trump to podľa mňa myslel tak, že heslo "Make Amercia Great Again" bude aktuálne po skončení jeho volebného obdobia.
#po_mne_pot_opa
#dajte_to_zase_do_poriadku

- My sme skončili druhí. Vy tretí?
- Áno, skončili sme vytretí.

"Každý, kto si o mne myslí, že som milý človek, ma nevidel hladného."

- Mami, môžem si zlomiť ruku pri umývaní zubov?
- Pýtaš sa ma, či je to možné, alebo či ti to dovolím?
- Mami, ty mi to kazíš.
#vymyslený_rodičovský_vtip

Nepodarčeky - keď pod strom nakúpite úplné kraviny.

- Keď ráno skočíte do čižiem a ozve sa z nich vydesené “mňau!”, čo je to?
- Kocúr v čižmách.

V Amerike sa úzkosť snažia kompenzovať širokosťou.

"Nájdem svoju sprznenú dušu?"
#zoz_ňamka


No comments:

Post a Comment