Thursday, July 14, 2016

Vegáni idú do neba


Dana je finančne najnáročnejšia žena v mojom živote. Reminder mi neustále pripomína, že mám ZAPLATIŤ DANE.

Opl-zlý cholesterol
GAY Elektrodom
Keď dvaja rodia to isté, nie je to to isté.

Tragédia je, keď si ľavák a stretneš tú pravú.

Ľuďom, ktorí v piatok v noci robia bordel, by som doprial, aby sa zobudili rovno do pondelkového rána.

Najobľúbenejší umelecký útvar na internete je plagiátorstvo.

Volili sme menšie zlo. Ale ono nakoniec aj tak vždy vyrastie.

Stal som sa svedkom oblažovania na pracovisku.
Hľaď, je najlepší kuchár!
Chytil príležitosť Zappa Česi.
Vegáni idú do neba
Všetko zlé je na niečo dobré ráno.
Ráno je múdrejšie včera.

- "Dobrý, chcel by som si kúpiť topánky."
- "Akú máte veľkosť?"
Odchádza s plačom.
‪#‎naveľkostivietečo‬

Better be safe than Montessori
Citové vytieranie
Plytký hrb
Bežiaci pás nikam neutečie

No comments:

Post a Comment