Thursday, March 19, 2015

Ryba smädí od hlavy


Jed na lastovičky leto nerobí
Mýliť sa je žaludské
Špaty robia človeka
Opakovanie je matka múú
Láka na prvý pohľad
Dobrej gazdinke kvôli pierku aj preskočí
Pokladník na Striebornom jazere
Stojí vojak, navarte mu
Sparené mládenca príhodi i skúsenosti
Pivo Nesrovnal
Veľký čínsky múú
PoTom Nicholson (v oboch významoch)
Neberte drony, drony jsou špatný, ano?
Budeme spolu navždy, keď tam vyryjeme svoje vemená.
Varila mi šička kašičku (kalambúr)
Oblial ho studený potkan
Smradošinské naivné divadlo
Povinne miestenkový vlk
Ružičkový kelt
Chudoba ľadová
Perpetuum v mobile
Mala s ním žalostný pomer
Komorová epidémia
Nechať si všetko na poslednú chvíľu je časovo najefektívnejšie riešenie.

- Romulus, vy ste s Remom súrodenci?
- Hej, prečo?
- Ja len že sa pobodáte.


Facebooková rekapitulácia:
Už si zaplachtil dane? (‪#‎pred_skokom_z_balkóna‬)
Hipsterské porekadlo: Dobrá brada nad zlato.
I believe I can flu (‪#‎bacilonosičská‬)
Pomalé Karpaty
A ešte jedna hipsterská: Som z teba celý na eko.
Motýlia: Tak na to by som sa kukla!
Opatrovateľská v ZOO: Vy mi to robíte na trus!
Ryba smädí od hlavy

2 comments:

  1. Ty si pričuchneš k prvej jarnej miazge a ľaľaho! :) Celé super a "Ja len že sa pobodáte." naj :)

    Lastovička mi pripomenula toto:
    Niekto: Jedna lastovička leto nerobí.
    Maťua: Ktorá konkrétne?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))
      tešíme sa na jarné alergie, to bude inšpirácie! :))

      Delete