Monday, October 14, 2013

Aký krajec, taký mravec


Dnes si dáme hosťovský špeciál.

Snag Wooden

výplavca vrakov
ihličnatý pes
vodivá zver
bezpečnostný špás
konferenčný kostolík
varila myšička kačičku
gumový blesk
smrt krásných hrnců
všichni bobří rodáci
agent bez plynulosti
ulovená vesta
besný porast



Juraj Vyskočil
ručičkový kel
narazila kosa na kamna
aj majster tesár si utne

Cvičenie a aktivita zabíja baktérie.
Ale ako ich prinútiť, aby cvičili?



A klasicky Bronka


_______________________________________________________

No a včuľ aj voľašo odo mňa


mal horšiu kožu
spáchal zločin z višne
nepoškvrnené počasie*
podaril sa mu husársky zákusok
uchýlil sa k drastickým opatrovateľkám
hokejisti sa naháňali za pupkom
proletári všetkých krajín, spoťte sa*
Luftwaffle*
novinárska vačica
Pipi dlhá, pán čuchá
bezkofeínový kaviár
nevie čo od žobroty
tuzemský šum
habánske cigary
šumný celaskon
Hlinkova avantgarda
kto šetrí, má TA3
poľovníci extrapolovali
nákupné epicentrum
gin a to nič
neprí-jemné melódie
polohrubé črevo
drsný implantát
zlo zvíťazilo nad bobrom (odveký súboj bobra a zla)

*pri týchto rozhodne nie som prvý, a v prípade waflí rozhodne ani druhý


3 comments:

  1. Mám u seba (pripravené na publikovanie): koherenčný stolík / konferenčný soplík. Vedela som, že mi ten "konferenčný kostolík" bol nejaký "povedomý" :)

    ReplyDelete