Tuesday, August 13, 2013

Rozprávkové a filmové

Toto som chcel dať už dávno, tak konečne je to tu, rozprávkové a filmové slovné hračky.

Rozprávkové
cukor v čižmách
ľavý kráľ
srnček var
toi toi story*
špiková ruženka
rôsol nad zlato
o zmeškaných mesiačikoch
s červy nejsou žerty
neserte nám princeznú*
honza málem karlem
šetří oříšky pro popelku
kráľ droždia brada
ako vydrhnúť veľrybe stoličku
jedna autoerotická: hladí sa nemo
manko a marienka
a na záver moje najobľúbenejšie: o kroch prasiatkach

*(toto už určite napadlo úplne všetkých na svete, aj dvakrát)

Filmové:
sosám doma
muži, ktorí nevidia ženy
/prípadne zo zvieracej ríše/ plži, ktorí nenávidia žlny
senník bridget jonesovej
thor (toto je tak zjavné, že cizinec se domyslí)
francúzska stojka
grily v hmle
ping pong
komu zvoní hranol
riddick - kronika jemna


A na doplnenie staré, aby to bolo všetko v jednej kope:
impérium vracia úver
smrtonosná rasca
sýty mimozemšťan
lola leží o život
trhala filiálky dynamitom
kýchlo a zvesilo 6

2 comments:

  1. You made my day! Než som otvoril stránku, zišlo mi na um len "Malá morská kvíla".

    ReplyDelete
  2. :)) mohlo by byť aj malá morská píla :)
    som rád, že sa páčilo! :)

    ReplyDelete