Wednesday, October 8, 2014

Hoďte mi kľúče, vymkol som sa spod kontroly


Bordel kólia
Prikazovací spôsob od "hebký" nie je "zhebni"
Grammar nazi príslovie: Nikdy nehovor nigdy
Toaletná láska je vždy kratučká
Na samotě u leča
Noemova archa bola vlastne prvé ZOO
Akým perom píšu kritici? Prepičovačkou.
Na Krížnej máme nerestné bohatstvo
Odľahlo mi v uchu
Ischias a Odysea
Ponocná škola
Keď je Letisko, malo by byť aj Zimisko.
Ako si hovorí zbabelý jastrab? Ja-srab.
Šanzón proti lupinám
Kažimír je minister, s dôrazom na "mini"
Pre Kristove hrany
Ctrl+S Private Ryan
Dnes má meniny nekrytý Franti-šek (tzv. František na doručiteľa)
Prosím vás, hoďte mi niekto kľúče. Vymkol som sa spod kontroly.
Kto prv príde, ten prv melie z posledného
Kde sa vidíte o päť rožkov? (# Čo sa pýtajú na pohovore bezdomovcov)
Čo nikdy nepovie manželka Štefanovi Hríbovi: "Prečo vyzeráš taký prekvapený?"
Dejiny čumenia

1 comment:

  1. prepičovačka a "Ctrl+S Private Ryan" sú majne naj-jaj-jaj :D

    ReplyDelete