Friday, December 7, 2018

Nedosiahnuť sarkazmus

Chcel by som sa spýtať jednu vec, ktorú sa mal už dávno niekto spýtať:
Keď sa hovorí "raj na zemi", tak by som sa chcel spýtať, že komu spadol na zem.
A či dobrou stranou.

Ako vyzerá história v prehliadači dysgrafika:
corn, big books, tenis massage, low job, happy landing.

Deň za všetky drbne.

Nebezpečenstvo vysokého napitia
#nápis_na_krčme

- Prečo všade, kde býva Chuck Norris je stále teplo?
- Lebo mrazy sa boja udrieť.

Je paradox, že keď ľudia idú večer žiť, tak na druhý deň sú mŕtvi.

SMER-SD karta

Bez prče nie sú koláče

Keby som bol dinosaurí exponát v múzeu, na ceduľke by som nemal nápis Tí-rex, ale Ti-red.
#monday
#tired

Keď vám boh zatvorí dvere, otvorí vám okno, aby vám bola v noci zima.

Niektorí ľudia proste nikdy nedosiahnu sarkazmus.

Čo sa týka ľudstva, mám periférne nená-videnie.

Reálna výhoda ovládania gramatiky - nenaletíte podvodným mailom.
#drahá_priateľ
#ja_byť_nigerijská_princ
#andrej_danko

- Prečo Danko rozpráva ako hotentót?
- Lebo všetko, čo z neho vylezie, mu Google Translate prekladá z ruštiny.

Kreatívne oddelenie bolo kreatívne oddelené.

Musí pichať za svoje hriechy.

- Prečo sa právnici neboja súdneho dňa?
- Lebo sa spoliehajú, že sa nejak dohodnú v mimosúdnom vyrovnaní.

Vysielanie rádia FM bolo efemérne.

Optimista: Pohár je poloplný.
Pesimista: Pohár je poloprázdny.
Alkoholik: Fuj, voda!

Keby som sa narodil ako mravec, tak by som bol zimomravec.


No comments:

Post a Comment