Friday, July 27, 2018

Kto mlčí, tomu to svedčí

Die Hard - film o predávkovaní hlavného hrdinu Viagrou.

Keby som bol díler, založil by som si ako krytie bar Esko. Bol by to Esko bar.

Bavili sme sa v robote, že už nevydržíme toľko, čo za mladi. Ale houby, je to presne naopak. Za mladi sme síce dokázali celé noci flámovať, ale teraz dokážeme celé dni pracovať.
A to chce sakra väčšiu výdrž.

Hovorí sa, že diabol je v detailoch.
Teda, nič proti, ale keby som bol diabol, rozhodne by som jedol niekde inde.

Kto mlčí, tomu to svedčí.

Andrej Danko si myslí, že Inkaso bol maliar.

Na opačné pohlavie treba ísť opačne.

S tým Saganom je to celé nedorozumenie.
On len volal elektrikárovi, že potrebuje spraviť rozvody.

Tiež ma baví, keď sa k sexualite vyjadrujú kňazi, ktorí nikdy nemali sex.
#kuffašisti

Bol nemotorný, tak jazdil na nemotorke.

Ruské mačky by okupovali Whiskas.

- Čo povie brat chudobnému Neovi, keď si chce zamiešať kávu?
- "Remember Neo, there is no spoon."

Rozmaznal som si šmuhu na stene

Pred sto rokmi trpeli tuberou, dnes Youtuberov.

Kto chytá vžité

Keď Chuck Norris rozbije zrkadlo, nešťastie má 7 rokov Chucka Norrisa.

Bylinkár sa u frajerky dostal na druhú mätu.

Po každom jedle koktajte Odol.
#o-o-odol

Ťažiarska spoločnosť ťažila svedomie investorov.


No comments:

Post a Comment