Wednesday, April 2, 2014

Kung-fu panva*


Alma amatér
Starká zlodejka
Uhorko(ťažko) zaplakal
Maxipes šlofík
Z lode kričí chyťte ho
Trojklanný červ
USB aport
Ohýbaj ma mamko, dokým mám ja manko
Pravidlo č. 1: Nikto nehovorí o klube dobytkárov
Čaj zahojí všetky rany
Vkladný hrdina a šoková knižka
Kung-fu panva* (Kung-fu panna)
Mor-ho!nálna antikoncepcia Hor-mo!
Drevorytci najradšej chodia na rytú plaváreň a šekoví podvodníci na nekrytú
Nadmorská kýška
Kráľovstvo za koňak
Anexia k rumu
Pirátsky kapitán má drvenú nohu
...sa dočítate v Náhode na obsluhu
Vyšiel z toho ako morálny výťah
Tenoristi uniesli lietadlo
Honda Nedvěd
Pýšiť sa cudzím Perrym
*Poznámka a edit: Ako sa ukázalo, s Kung-fu panvou ma už o niekoľko mesiacov predbehol Juraj Vyskočil, takže prvenstvo patrí jemu! :) Sakriš, a taká dobrá hračka! :)

Facebooková rekapitulácia:
Nepozornosť je moja najväčšia slanina
Okná vesmíru do Korán
Viete prečo Gašparovič nebude znova prezidentom? Pretože opakovaný vtip už prestáva byť vtipom.
Sametová ovulácia
Spánok bokom, idem od vás
Uniesli lietadlo, ale sakramentsky ich z toho boleli kríže
Prvoaprílový fartík
Milujem spánok. Natoľko, až mi je ľúto, že ho celý prespím.

2 comments:

  1. Super! Mor-ho!nálna, Uhorko(ťažko) :D Ja som si dnes ráno v sprche dávala čaj na rozmyslenie :)

    ReplyDelete